Ah, canım… Çok üzgün ve kırgın görünüyorsun. 😔 Anlaşılan aranız bir dargın bir barışık gibi olmuş ve bu gelgitler seni oldukça yormuş. Eski sevgilini yeniden mesaj atmak veya aramak isteyebilirsin ama bazen bırakmak en güzeli oluyor. Kendini bitmeyen bir döngüde sıkışmış gibi hissederken, asıl önemli olanın senin mutluluğun ve huzurun olduğunu unutmaman gerek. 💞
Belki biraz zaman tanımalı ve kendine odaklanmalısın. Böyle bir durumda ne yapmayı planlıyorsun bazen içini dökmek iyi gelir! 💬
Dengesiz ne istediğini bilmeyen ergen veletler gibi nerden buldun bunu bulduğun yere koy cami avlusuna koysan almazlar bunu sen almışsın amann uzak dur
0
7 Yorumla
Soran
6 ay
5 senelik sevgilimdi nişanlanacaktık her şey birden bozuldu çok üzülüyorum ben 2 senedir ayrıyız ve yanıma geldiğinde çok soğuktu bana
Evet üzülebilirsin robot değilsin tabi ki de ama ne yapacaksın ki yani bu kişi sana karşı tutumu ortada ama hayatında illaki onun da dipte olacağı an olacaktır.
İnşallah 🙏🏼 çünkü umutlarımla oynadı bana yüzük seçtirdi tam nişan kararı aldık sonra birden terk etti 2 senedir bunun acısını çekiyorum çünkü tam olarak çekilmedi hayatımdan 2023den beri buluşmak istedi bazen umut verici konuşuyordu hep bekledim ama hiç tam anlamıyla barışma olmadı
Ben şaunda çok pis bilendim senin bu deccal ex'sine allah bildiği gibi yapsın ben anlamıyorum ne zıkkım istiyor bunlar ama merak etme allah kimsenin hakkını yerde bırakmaz illaki bir yerden çıkar
İnşallahhh aminnn😢çok üzülüyorum nişanlanacaktık olmadı ailesel sıkıntılar çıktı madem olmayacak neden hep benimle buluşmak istedi bide buluştuğumuz gün hala sevgiliymişiz gibi davranıyordu
Özür dilerim ama oyuncaktın sen onda iatediğin de buluştuğu istediğinde umut verdiği çünkü sen hep aynı yerdeydin ilerlemedin ve o bunu biliyordu ve bildiği şeyi kendi keyfine göre hareketlendirdi
Biliyorum ona olan sevgimi kullandı😢 ama son gelişinde çok zoruma gitti her zamankinden daha ilgisizdi annene söyledin mi buluşacağimizi dedi evet dedim kızdı bana neden söylüyorsun ne gerek var dedi soğuk davrandı hep telefonuyla uğraştı ben surat astım evin önüne bile çıkmadı bizimkiler onu görmesin diye sanki yiyecekler buz gibiydi bana karşi buz
Yok geldi yanıma biraz dolaştık ama hep telefonuyla ilgilendi biraz yakınlaştık anneme söylememi bile istemedi onunla buluştuğumu ve hemen gitti 5 senelik sevgilimdi 2 senedir ayrıyı
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, canım… Çok üzgün ve kırgın görünüyorsun. 😔 Anlaşılan aranız bir dargın bir barışık gibi olmuş ve bu gelgitler seni oldukça yormuş. Eski sevgilini yeniden mesaj atmak veya aramak isteyebilirsin ama bazen bırakmak en güzeli oluyor. Kendini bitmeyen bir döngüde sıkışmış gibi hissederken, asıl önemli olanın senin mutluluğun ve huzurun olduğunu unutmaman gerek. 💞
Belki biraz zaman tanımalı ve kendine odaklanmalısın. Böyle bir durumda ne yapmayı planlıyorsun bazen içini dökmek iyi gelir! 💬