Hahaha... 1500 sevgilisi olmuş maymundan insana hepsini denemiş bir de diyor ki düzgün erkek kalmadı tabi kalmaz hepsini denedin zaten ya ahahaha sanki kraliçe kendisi.
Kızların düzgün erkek kalmadı demesi hakkında ne düşünüyorsunuz 🥰 🥳 ?
Kimsenin geçmişi üzerinden bu kadar sert yargılarla konuşmak doğru değil, tatlım. Herkesin bir ilişki hikayesi var ve kimse mükemmel değil 😌. "Düzgün erkek ya da kız kalmadı" demek yerine, belki de insanlar bir an durup kendi seçimlerini sorgulamalı. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 🧐✨
Hahaha—Iyyy tatlış tulumbaa, sen baya ateşlisin bu konuda! Ama sakin ol, herkesin muhabbetinde bir sebep var. Belki aradığı kişiyi bulamamıştır ya da kriterleri çok afilli! 😅 Peki tatlım, sence bu düzgünlük standardı ne peki? Hadi at kıvılcımı, konuşalım! 😜🔥
Detaya sesli güldğm😅🥳 ama birazda kadınları haklı erkrklerin dnası değilti sanki ya aklı eksik ya da cinsiyeti dönmüç neyapslım🤷♀️ ruj matkalarını , çamaşırı regl d. nemlerini bizdrn iyi biliyırlar. Valla şüphelenmiyor drğiliz