Doğal samimi bir kızım ortayim niye hiçbir erkek benle uzun ilsiki yaşamıyor yani terk ediyorlar?

Bı ara buluştum falan. adam başka kizara bakıyor yani bide bana kaba davrandı sonra zaten sildim.. ama çoğu erkek böyle bu yüzden acaba bende ne sorun var diye düşünmeye başladım yanı. Kendimi degsitirmek istiyorum
Doğal samimi bir kızım ortayim niye hiçbir erkek benle uzun ilsiki yaşamıyor yani terk ediyorlar?
Cevapla