7 sene once nisanlandigım kisiyi gordüm ruyamda. Elini tutum şakalaştık filan gerçek gibiydi?

Yani bdn onu cok sevmistjm de bi anda ayrildik onun da konustugu varmis zaten benden önce biri onunla evlendi. Ben unuttum desem de cok özlemişim onu icinde uhte kaldı benim ona kavuşmam bu normal mi

7 sene once nisanlandigım kisiyi gordüm ruyamda. Elini tutum şakalaştık filan gerçek gibiydi?
Cevapla