Her şey sorunsuz ilerlerse ilişkinin kaçıncı yılında ilişkiyi evlilikle (mahvetmeli) taçlandırmalı 😀?

Her şey sorunsuz ilerlerse ilişkinin kaçıncı yılında ilişkiyi evlilikle (mahvetmeli) taçlandırmalı 😀?
Cevapla