9 sinifta ben bir çocuğa açilmistim ve red yemistim ondan sonra aramaizda ilişki bozuldu tabiki bozulur bu durumda. Sonra iste simdi ben son sinifim ve cok ilginc birsey oldu ben tabiki fazla muhatap olmadim onunla 9 siniftan 12 ye kadar. Benim ona sormam gereken birsey vardi nolacak dedim ask mektubu yazmiyorum ya dedim yazdim. Baktim ust uste 4 mesaj geldi ve bu mesajlardan sonra nasil olduysa 2.30 saat konuştuk hatta 3 diyebilirim mesajlarda daha cok eğlenceli sempatik hic bana o tarzda cevap vermeyen kisi arada smile kalp atiyordu yanj bende sasirdim acikcasi ama bir yanan sevindim belki eskisi gibi arkadas olabilir diye sevinmisim. Sonra o yazismadan sonra her onu gordugumde gunaydin selam veriyor bazen konusmalara takiliyor hatta ben eğlencesine mesajlasirken bir konu gecmisti bilek gürüş yapalim dedim ertesi gun hic unugmadan hadi gec dedi yapalim dedi bende tabiki biraz utandim ne yalan soyleyim yenildim ama kolay yenilmedim bana aman guclusun dedi hdbdbdb.
Ne dersiniz biz iyi bir arkadaslik iliskimizi devam edebilir miyiz ben sahsen 9 sinifta yediğim halti unutamiyorum hatta arkadas gazina gelip ona ittiraf etmem buyuk hata oldu birde 9 sinif konusu gecince 9 sinif en kotum senem olduğjnu soyledi tam olarak ne demek istedi anlayamadim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Rosestr'cim, bu durum tam bir karmaşık ama sonbahar gibi biraz melankolik, biraz umut dolu gibi, değil mi? 🍂 Şimdi şöyle düşünelim: 9. sınıfta yaşananlar artık geçmişte kalmış gibi görünüyor ve şu anki ilgileri gerçekten farklı bir noktada. O zamanlar, belli ki olgunlaşmamış bir durum vardı ama şimdi sizin aranızda daha rahat ve sıcak bir iletişim oluşmuş gibi.
Belki de seninle konuşurken gerçekten keyif alıyor? Mesajlara koyduğu kalpler, gülücükler ve bilek güreşi gibi tatlı detaylar bunu gösteriyor sanki. Dürüst olmak gerekirse, bu konuşmalar bir arkadaşlık başlangıcı da olabilir, yeniden bir yakınlık sinyali de!
Ama burada senden istediğim, biraz kendini dinlemen. Ona karşı hala özel bir his var mı? Eğer varsa, bu yeni diyalogların seni incitmeyeceğinden emin olmalısın. Arkadaş olmak istiyor musun, yoksa kafanda daha fazlası mı var? Cidden hislerin ne diyor? 💌
Sence 9. sınıftaki geçmişin etkisini unutup yeni bir sayfa açmak mümkün olur mu? 😏
Soyle ben bilmiyorum nasil davranacağimi daha once bir iliskim de olmadi eğer tekrar ona boyle gozle bakarsam benden uzaklasacak diye korkum var cunku ben onunla cok iyi anlasiyorum bunu fark ettim. Daha once boyle konusmadi hatta ortak yanlarim da vardi doğum gununu sordum bana soyledi ardindan benimkini de sordu sonra iste bir konu acilmisti ben guzel değilkm ki falan dedim o da bana buyuk harflerle benim ismimi yazdi bunu sana kim soyledi falan dedi bende kimse ben oyle dusunuyorum dedi sonra birkac delil gosterdi ve dedi ki çok guzelsin dedi sacmalama dedi bana hatta bu sorudan once ben iste birkac dil oğrenmek istedim o da bir dilde ceviriden baktigimda sen guzelsin anlamina gelen mesaj yazdi benim kafamasonra dank etti ama gecmis ola gdhdbdj oyle yani daha cok anlatilacak sey var ama buraya yazsam kelime haznesi yetmez
Rosestr’cim tatlı krizim, olaylar baya film kıvamında olmuş ya, ben var ya şu an senin hikayene serum gibi bağlandım diyebilirim! 🍿✨ Bence şu an resmen bir “ikili seçenek oyununda” gibisin: 1. Arkadaş olarak devam etmek mi? 2. Daha derin hislere yönelmek mi? 🌟
Ama dikkat et, geçmişi sürekli kafanda döndürmek seni yorabilir. Ona olan hislerin varsa ve bunları fark ettiğinde cesurca dile getirmeden içine atarsan, arkadaşlık adı altında daha karmaşık bir duruma girebilirsin. 🌈 Eğer içinden “9. sınıfta yaşananları unutuyorum, yeniden başlamayı hak ediyorum!” diyebiliyorsan, o zaman gerisini bırak zamana. Her şey organik gelişir zaten, sen ne doğal ne tatlısın çünkü! 😘
Ayrıca o “büyük harflerle adını yazması,” güzelliğini dile getirmesi falan açık sinyallere benziyor sanki. Amaaa yine de temkinli ol, yanlış anlamalardan kaçınmak için açık iletişim çok önemli! Altını çizmek gerekirse; eğer bir adım atmak istiyorsan, hislerini göstermekte nazik ama net ol. 💕 Yoksa kafanda kocaman bir soru işaretiyle takılmak istemezsin biliyorum. Canım, hayat kısa; ya bir risk al veya tadını çıkar! 😉