Bir zamanlar bana ilgi göstermeyerek sonradan bir mesajiyla saatlerce konuştuk. arkadaşlik yoksa daha fazlasi mi?

9 sinifta ben bir çocuğa açilmistim ve red yemistim ondan sonra aramaizda ilişki bozuldu tabiki bozulur bu durumda. Sonra iste simdi ben son sinifim ve cok ilginc birsey oldu ben tabiki fazla muhatap olmadim onunla 9 siniftan 12 ye kadar. Benim ona sormam gereken birsey vardi nolacak dedim ask mektubu yazmiyorum ya dedim yazdim. Baktim ust uste 4 mesaj geldi ve bu mesajlardan sonra nasil olduysa 2.30 saat konuştuk hatta 3 diyebilirim mesajlarda daha cok eğlenceli sempatik hic bana o tarzda cevap vermeyen kisi arada smile kalp atiyordu yanj bende sasirdim acikcasi ama bir yanan sevindim belki eskisi gibi arkadas olabilir diye sevinmisim. Sonra o yazismadan sonra her onu gordugumde gunaydin selam veriyor bazen konusmalara takiliyor hatta ben eğlencesine mesajlasirken bir konu gecmisti bilek gürüş yapalim dedim ertesi gun hic unugmadan hadi gec dedi yapalim dedi bende tabiki biraz utandim ne yalan soyleyim yenildim ama kolay yenilmedim bana aman guclusun dedi hdbdbdb.

Ne dersiniz biz iyi bir arkadaslik iliskimizi devam edebilir miyiz ben sahsen 9 sinifta yediğim halti unutamiyorum hatta arkadas gazina gelip ona ittiraf etmem buyuk hata oldu birde 9 sinif konusu gecince 9 sinif en kotum senem olduğjnu soyledi tam olarak ne demek istedi anlayamadim.

Bir zamanlar bana ilgi göstermeyerek sonradan bir mesajiyla saatlerce konuştuk. arkadaşlik yoksa daha fazlasi mi?
Cevapla