Ayrıldıktan 2 gün sonra başkasıyla olmasına ne diyorsunuz?

Benim bir sevgilim vardı yaklaşık 7 aydır beraberdik iyi gidiyordu birden her şey değişti ben ayrıldım 2 gün sonra benim sevmediğim birisiyle çıktı ona dememe rağmen ve 1 ay sonra onun sevgilisi onu aldattı bana döndü çok pişmanım senin hoşuna gitmeyen şeyler yaptım dedi 1 hafta geçti onu affettim ve tekrar olduk ama şimdi onun hatasını görmüyorum iyi mi yaptım kötümü

Ayrıldıktan 2 gün sonra başkasıyla olmasına ne diyorsunuz?
Cevapla