Benim başım fena belada abimi kaybettik 3Yıl önce ve şimdi bekarım ben ve sevgilim yok diye hemde yalnızım diye yengemi benimle ev?

  • Benim başım fena belada abimi kaybettik 3Yıl önce ve şimdi bekarım benim sevgilim yok diye hemde yalnızım diye yengemi benimle evlendirmeye çalışıyorlar tamam eski yengemle iyi anlaşırdık ama abimden snr benimle yengemi yakıştıracaklarını hiç düşünmezdim birde karşı çıktım diye dedikleri şeye inanamıyacaksınız ya evlen ya da kendine saklanacak delik bul dediler sizce napmalıyım ben... ?
Güncellemeler
6 ay
Napmalıyım?
Benim başım fena belada abimi kaybettik 3Yıl önce ve şimdi bekarım ben ve sevgilim yok diye hemde yalnızım diye yengemi benimle ev?
Cevapla