Uzak mesafe bir evlilik yaşıyoruz ve farklı ülkelerdeyiz?

Uzak mesafe bir evlilik yaşıyoruz ve farklı ülkelerdeyiz.

Son bir haftadır ciddi bir problem içindeyiz ve eşimle tamamen iletişimsiz kaldık.


Geçen hafta büyük bir tartışma yaşadık. Tartışma sırasında boşanma kelimeleri dahi geçti ve o günden beri konuşmuyoruz. Normalde kavgalarda ilk adımı hep ben atardım; küslük bana göre değildir. Fakat bu kez çok kırıldığım için adım atmadım ve o da hiçbir şekilde dönüş yapmadı.


İlişkimizin uzun süredir toksik olduğunu söyleyebilirim.

Özellikle maddi konularda birçok sorun yaşadık.

Eşimin bazı borçlarını ben kapattım, o da daha sonra bana geri ödeyeceğini söyledi fakat bunu yapmadı. Bu durum bende hem güven kaybına hem de büyük bir kırgınlığa yol açtı. Son tartışmanın nedeni de yine bu konuydu.


Tartışmadan sonra beni her yerden engelledi, ben de aynı şekilde onu engelledim. WhatsApp dahil tüm iletişim kanallarından tamamen kopmuş durumdayız. Yaklaşık bir haftadır ne ben ondan haber alıyorum ne de o benden.


Onu seviyorum, boşanmak istemiyorum.

Fakat sürekli çabalayan tarafın ben olmasından ve hiçbir şekilde merak edilmemekten çok yoruldum. Uzak mesafe bir evlilikte insanın eşini merak etmesi gerektiğini düşünüyorum. Ben ise tamamen yok sayılıyorum ve bu durum psikolojik olarak beni ciddi anlamda yıprattı.


Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum;

sessiz kalmaya devam etmeli miyim, yoksa bu ilişki benim için tükenmiş bir ilişki mi?

Her türlü düşünceye açığım.

Güncellemeler
7 ay
Bu adam beni sevmiyor mu?
Uzak mesafe bir evlilik yaşıyoruz ve farklı ülkelerdeyiz?
Cevapla