Kocamla kavga ederken arkadaşı gördü ve kocama bir gün sonra bana ölmediğini söyle iyi misin diye mesaj atmış normal mi?

Arkadaşlar eşimle tartıştım ve biraz itiştik arkadaşı da gördü bu durumu ertesi gün saçma sapan bir şekilde bana ölmediğini söyle diye gülerek mesaj atmış hiç hoşuma gitmedi çok itici bir mesaj ve sinirlendim eşime okkalı bir cevap vermesini söyledim abartıyor muyum

Kocamla kavga ederken arkadaşı gördü ve kocama bir gün sonra bana ölmediğini söyle iyi misin diye mesaj atmış normal mi?
Cevapla