Cok sıkmıyorum darlamiyorum ama sınırı asiyor?

Erkek arkadaşımı öyle her dakika yazmam ya da ne bileyim her dakika aramam 2 günde bir ararım gün içinde yazışıriz hani diyorum ki çok sikmayayim sıkılır belki diye ama bakıyorum bazen 1 gün boyunca yazmıyor kızıyorum artık ne bileyim 4 5 saat yazmasa sorun etmem ama boş olduğunu biliyorum ona rağmen yazmıyorum zoruma gidiyor cidden. Yoksa abartıyor muyum bilmiyorum belki kızlar erkeklere göre daha çok irdeler ama hemen kafamda saçma senaryolar dönüyor ne yapayım

Cok sıkmıyorum darlamiyorum ama sınırı asiyor?
Cevapla