Ben çalışıyorum çalışmayı düşünmüyorum geçim sıkıntısı çekmeyecek birini istiyorum kendi işini yapan veya geliri düzgün biri olsun istiyorum memur biri olsun istemem ayın 15 ni beklemek benlik değil bu uğurda çoğu kişiyi reddettim
Güncellemeler
6 ay
İstemiyorum olacak hahshhd
Memur birini istiyorum diye insanlar niye bu kadar eleştiriyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Memur birisini istiyorum diyorsun ayın 15 ini beklemem diyorsun sen ne bekliyorsun hacı ayrıca memurlarda geçim sıkıntısı çekiyor 😅
Yok hayır memur birini istemek hakkın tabii ki ben de kız olsam ben de isterim ne var ki
Ben de memur karı istiyorum ayın birini 15'ine bilmem kaçana beklemek istemiyorum Ben de insanım
ya sen kimsin nesin ki istiyorsun özgüvene bak ahahahahah
Zuhahaha mk sen yat o calissin ketcap mayonez
Rahatını iyi olanı istemek senin hakkın
Sen bilirsin