Memur birini istiyorum diye insanlar niye bu kadar eleştiriyor?

Ben çalışıyorum çalışmayı düşünmüyorum geçim sıkıntısı çekmeyecek birini istiyorum kendi işini yapan veya geliri düzgün biri olsun istiyorum memur biri olsun istemem ayın 15 ni beklemek benlik değil bu uğurda çoğu kişiyi reddettim
Güncellemeler
6 ay
İstemiyorum olacak hahshhd
Memur birini istiyorum diye insanlar niye bu kadar eleştiriyor?
Cevapla