Sevgilinizin Karşı Cinsle Görüşmesine İzin Verdiniz. Sonrasında Kafanızda Ne Kalır?

Sevgilinizin Karşı Cinsle Görüşmesine İzin Verdiniz. Sonrasında Kafanızda Ne Kalır?

Diyelim ki sevgiliniz, karşı cinsten bir arkadaşıyla buluşmak istedi.
“Eski okul arkadaşı, iş arkadaşı, çocukluk dostu” vs. dedi ve sen de “Tamam, sorun değil, gidebilirsin” dedin.

Buluşma bitti, akşam oldu, herkes kendi evinde…
Ama senin kafanda hâlâ minik soru işaretleri dolaşıyor mu?

  • “Acaba gerçekten anlattığı gibi sadece arkadaşça mı geçti?”
  • “Karşı tarafın sevgilime ilgisi olabilir mi?”
  • “Ben fazla mı rahat davrandım, yoksa güvenmek zaten böyle bir şey mi?”
  • “Konum atsa mıydı, arada bir fotoğraf yollasa içim rahat eder miydi?”
  • “Eski sevgilisiyle görüşse yine aynı rahatlıkta olur muydum?”

Bazı insanlar için bu tamamen güven meselesi,
bazıları için ise sınır ihlali, kıskançlık ve tedirginlik konusu.

Sen böyle bir durumda ne hissedersin?

  • Sevgilin karşı cinsle yalnız buluştuğunda aklın onda mı kalır?
  • Yoksa “Güven olmadan ilişki olmaz.” deyip hiç sorgulamaz mısın?
  • Bir noktadan sonra “Beni rahatsız ediyorsa, bu sınırı çizmem lazım.” mı dersin?

Kısacası;
Sevgilinizin karşı cinsle görüşmesine izin verdiniz. Sonrasında kafanızda ne gibi soru işaretleri kalır, neler düşünürsünüz?
Detaylı yazarsanız hem kızların hem erkeklerin bakış açısını daha net görürüz. 👀

Sevgiliniz karşı cinsle yalnız buluşmaya gittiğinde sizde durum ne?

Hiçbir soru işaretim kalmaz, tamamen güveniyorum.
Biraz kıskanırım ama belli etmem, içimde yaşarım.
Aklım onda kalır, sık sık yazıp ne yaptığını sorarım.
Bu durum beni rahatsız eder, bir daha yalnız görüşmesini istemem.
Bu durum beni rahatsız eder, bir daha yalnız görüşmesini istemem.
S**meseler bari der, köşeme çekilirim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilinizin Karşı Cinsle Görüşmesine İzin Verdiniz. Sonrasında Kafanızda Ne Kalır?
Cevapla