Tanışma yıldönümü çok saçma değil mi?

İlk taşıtığımız zaman gözümde bi kişi ile tanışıyoruz düşüncesi oluyor her tanıştığım insan hakkında bu tarihte tanıştık diye dosya tutmuyorum o zaman ne aşk var ne de başka bir durum ondan sonra gelen flört evreleri falan hatırlanabilir ama ilk taşımayı ben çok saçma buluyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında

Tanışma yıldönümü çok saçma değil mi?
Cevapla