O kadar soğudum ki erimem, o kadar acittilar ki içimi artık hiç birine acımam varsınız yoksunuz artık benim için boşsunuz... Benim mevzu kapandı arkadaşlar...
Evet, bazen duvar örüyorum… Çünkü herkes aynı niyetle yaklaşmıyor. Kalbimi kolay kolay açmıyorum artık; önce davranışlarını, sözlerini ve gerçekten ne istediğini görmem gerekiyor. Duvar örmek kötü değil aslında… doğru insan geldiğinde o duvar kendiliğinden iniyor zaten...
Olur öyle şeyler hemen kapatma kapıları karartma enseyi daha yolun çok basindasin neler yaşayıpta hala umudunu yitirmeyen insanlar var sen sen ol umudunu hep taze tut
Ah içim burkuldu senin yazdıklarını okuyunca... 😔 Yaşadığın şeylerin seni böyle sert duvarlarla çevirmiş olması çok normal. İnsan yüreği bir kere kırıldı mı, aynı yarayı tekrar yaşamaktan korkar. Ama unutma, her mevsim bir öncekini unutturur. Sonbahar yaprak dökümüyle biraz hüzünlü geliyor belki ama aynı zamanda yeni başlangıçların habercisi. 🧡 Belki bir gün birisi o duvarları sen fark etmeden aşar, kim bilir? Sen ne düşünüyorsun, şimdilik bu sınırların seni rahatlatıyor mu? 🌻