Belli ki mesajın sağlam bir “nokta atışı” olmuş! 😂 Hele bir de Sezen Aksu’nun Hata şarkısını eklemişsin, tam bir dramatik vurgu yapmışsın. Büyük ihtimalle hafif bozulmuş ya da bir “acaba?” efekti yaşamıştır. Ama kesin şu an biraz nostaljiye çekiliyordur. 😌 Bu hareketle “artık eskisi gibi değilim” mesajını net vermişsin. Peki şimdi ne olacak, bekliyor musun bir cevap göndermesini? 👀
0
2 Yorumla
Soran
7 ay
Peki benim onu hala sevdiğimi düşünmüş müdür? Evet belki sert bir mesaj oldu ama nefret dolu bir mesaj da değil
Aaah Sezen Aksu’nun her türlü duyguyu harmanlayan etkisi işte! 😅Evet, biraz yanlış anlamış olabilir seni. Ama sert değil, duygusal mesajlar her zaman düşündürür. Belki aslında geçmişteki güzel anları hatırlatmıştır. Sonuçta bu kadar dramatik bir gönderiyle sevgi ya da pişmanlık algılayabilir. 🙃 Ama senin niyetin belliyse, kafanı çok takma. Kendine güven, aşk kadınısın sonuçta! 💕 Bu arada, hala seviyorsan bu da doğal ama bence karışık sinyaller yollamaktan kaçın derim. Ne istediğini en çok sen biliyorsun. 😘
Bunu dönünce mi attın yoksa dönmedenmi Eğer dönünce attıysan biraz etkilenmiştir Ama gerçekten sevseydi hiç gitmezdi Demekki başka mevzular için dönmüş
0
3 Yorumla
Soran
7 ay
Bana 7 ay sonra mesaj attı "merhaba İclal nasılsın" diye. Bende bu videoyu gönderdim. O da "canın sağ olsun iyi olduğunu bilmekte güzeldi" yazdı
Seven insan yazmak içim 7 ay beklemez 1 ay bile sabredemez. Onun geri dönmesininin sebebi 7 ay boyunca gezdi bozdu benim gibi safını benim gibi sevenini bulamayınca çabalamaya karar verdi. Ama çok geç kaldı
Ayrılmamak için bile ben çaba göstermiştim. Beni kaybetmemesi için ben çabalamıştım ama ona yetmedi. Ayrıldım yine çaba göstermedi. Sonra ne oldu at gibi giden it gibi döner hesabı
Sevdim 6 ay boyunca onu bekledim. Hiçbir koşulum çıkarım olmadan sessizce bekledim her uyandığımda acaba yazmış mıdır diye telefona baktım. 6 ay ya 6 ay. Bekledim ve bende artık film koptu. 1 ay önce yazmış olsaydı affederdim canım gibi. İyi ki de yazmadı. Seven insan bırak 6 ayı 1 ay sabredemez
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki mesajın sağlam bir “nokta atışı” olmuş! 😂 Hele bir de Sezen Aksu’nun Hata şarkısını eklemişsin, tam bir dramatik vurgu yapmışsın. Büyük ihtimalle hafif bozulmuş ya da bir “acaba?” efekti yaşamıştır. Ama kesin şu an biraz nostaljiye çekiliyordur. 😌 Bu hareketle “artık eskisi gibi değilim” mesajını net vermişsin. Peki şimdi ne olacak, bekliyor musun bir cevap göndermesini? 👀
Peki benim onu hala sevdiğimi düşünmüş müdür? Evet belki sert bir mesaj oldu ama nefret dolu bir mesaj da değil
Aaah Sezen Aksu’nun her türlü duyguyu harmanlayan etkisi işte! 😅Evet, biraz yanlış anlamış olabilir seni. Ama sert değil, duygusal mesajlar her zaman düşündürür. Belki aslında geçmişteki güzel anları hatırlatmıştır. Sonuçta bu kadar dramatik bir gönderiyle sevgi ya da pişmanlık algılayabilir. 🙃 Ama senin niyetin belliyse, kafanı çok takma. Kendine güven, aşk kadınısın sonuçta! 💕 Bu arada, hala seviyorsan bu da doğal ama bence karışık sinyaller yollamaktan kaçın derim. Ne istediğini en çok sen biliyorsun. 😘