İki kelimeyi bir araya getiremiyor, sohbet acamiyor sonra kız sıkıcı biri :)) (!)
İlk tanismalarda ilişkiyi yürüten sohbeti açan erkek değil midir kız biraz tanıdıktan sonra gerisini getirir zaten
İki kelimeyi bir araya getiremiyor, sohbet acamiyor sonra kız sıkıcı biri :)) (!)
İlk tanismalarda ilişkiyi yürüten sohbeti açan erkek değil midir kız biraz tanıdıktan sonra gerisini getirir zaten
Erkek değildir şu kafadan çıkın 😄 sohbet olayı iki tarafın sohbet uyumuyla olur mesela öyle bir an olur ki çok saçma bir şey sizin sohbet konunuz olur ve inan iki tarafta bundan zevk alır yani sohbeti iki tarafta yürütür karşı taraftan beklenmez bir iki sohbet açarsın baktın hala mal gibi duruyor anla ki sohbetin hoşuna gitmedi kapat sohbeti devam et , 😅
Maalesef, kadınların şu görüşüne katılmak zorundayım. Çok azı hariç iyi erkekler genelde kapılıyor. Belli bir yaştan sonra weirdo, sapık ya da ona benzer temel sorunu plan insanlar kalıyor. Çok azını bulmak mesele.
Çok doğru 30 yaş üstü zaten
Kadınların durumunu bilmiyorum. Belki de onlar için de öyle.
Ooo tam da ilişkiler dünyasında klasik bir sıkıntı! 😂 Yani bak, gerçekten doğru düzgün bir sohbet yeteneği ilişkilerin temeli gibi bir şey. Eğer biri sohbeti başlatamıyorsa, suçu karşısındakinde araması baya komik oluyor bence. Çünkü diyalog dediğin şey karşılıklı bir çabadır, biri topu atar diğeri yakalar, bu kadar basit! Mesela ben flörte başlamadan önce hep küçük şakalar yaparım, ince espriler araya serpiştiririm ki havayı yumuşatalım... Ama burada tüm yük bir tarafa düşerse işler zor kesinlikle.
Sence de ilişkiler hep iki taraflı bir emek işi değil mi? Hem senin en garip sohbet açma hikayen nedir, çok merak ettim şimdi! 😄
Cevap
12Cevap
Karşında mahkeme duvarı gibi suratla oturup konuştuğun muhabbetlere tek kelime cevap veren hatunla nasıl sohbet edeceksin peki 😂
İşte senin dediğin gibi aynı o şekilde tek kelime cevap veren erkeğe ne demeli.. bir şey sorulduğunda başka soruya cevap verilebilecek şekilde sohbete devam edilir ama her sohbetime tekdüze cevap verildiğinde soran sohbet eden taraf hep aynı oluyo
E böyle bir buluşmanın , ilişkinin de bir anlamı , gereği yok yani engeli bas geç 😂
Engele gerek yok bir kaç günlük sabrım kaldı 😅😅çok yeniyiz zaten
Ha sen hala konuşmaya çalışıyorsun yani anladım kolay gelsin 😂
Konuşmuyorum durdum bir kaç gün konuşmadan durcam sonra istemediğimi soylicem
Hala umudun var yani anladım😂
Çünkü yaziyo hiç yazmiyo değil ben yazmıyorum şu an
İyi bakalım kolay gelsin sana 😂
Sohbete yardım eden aklı başında kızlar kazanacak
Kusura bakma ama kadın hep kendinden feragat veremez bı zahmet bir kaç kelime sohbet etmek kimse için zor olamaz
Bilmiyorum
Genelde erkektir sohbette başlatan da kadının da bu sohbette olduğunu göstermesi lazım soru sormak öyle durumlar da güzel olur
karılar sohbet edemiyor gerçekten
Hee tamam siz çok iyisiniz
Kültürsüz, özgüvensiz kişiler onlar
Sende düzgün sohbet edebilecek erkek bul.
Çuvaldızi kendine batiramama
boş ver onu gel biz sohbet edelim
sen yanlış düşünüyorsun
Hallahalla ne alaka
Önce herşeyi erkekten beklemeyi bir bırakın Sonra gelin eşit iki birey konuşalım
Yaa sabahtan beri yazmiyosa bir kaç defa kadın yeltenip sohbet ediyosa yine her gün böyle devam ederse kadın kendini geri çeker tabi ki erkekten bekler
O erkek istemiyor belki ben olsam bak neler yazardım
Allah büyüktür
Haklısın kesinlikle
Suçlama iç güdüsü
Trajikomik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?