İlişkimiz bittikten sonra her yere yarı çıplak foto atması?

ayrılalı 1 hafta oldu ortak kararla ayrıldık ama yine de seviyoduk birbirimizi ben birazcık soğumuştum ondan o yuzden ayrıldım. Ayrıldıktan sonra her yere bütün sosyal medyalarını açıp spor fotolari atmış üstü yok böyle sırtını atmıs donunu cekmis asağı kadar her yeri ortada öyle bir sinirlendim ki gittim yazdım sen yeni arayışlara çıkmışsın bu hal ne diye diye bana dedi ki saçma sapan konuşma. Ben ise hic kimseyi eklemedim foto bile atmadım bu ne yapmaya çalışıyor?

Güncellemeler
7 ay
bu arada ben de spor yapıyorum paylaşmak istesem foto atarım o da görür fakat paylaşmamak en iyisi diye düşünüyorum o da kudursun diye ben de mi atsam?
İlişkimiz bittikten sonra her yere yarı çıplak foto atması?
Cevapla