Erkek arkadaşım bana seni $kreim dedi ayrıldım haklı mıyım?

Ben hayatımda bu kadar saçma sapan bir cümle görmedim uyardım yine dedi ne alaka yani ne saygısızca benimde bir sınırım var yani
Erkek arkadaşım bana seni $kreim dedi ayrıldım haklı mıyım?
Cevapla