Gerçekten şansımı seveyim?

Ya eşime dedim ki " Akşama ne yemek yapayım " Diye sordum tamam mı? Bana verdiği cevap şu" Ben mi yükümlüyüm bundan!" Sonra bende fikrini sorduğumu söyledim ve bu kadar sığ olma dedim. Sonra ses atmış ne yaparsan yap işte diye ama böyle çok katı dövecek gibi yani. O yüzden şansımı seveyim. Bekarlar evleneceğiniz insanı iyi analiz edin kadın erkek fark etmiyor. Böyle yobazlarla ömür geçmiyor bilginiz olsun hasta olursunuz. Ne sohbetten anlıyorlar ne cilveden ne şakadan
Gerçekten şansımı seveyim?
Cevapla