İlişkide ciddi olan biri sebep yokken neden böyle davranmaya başladı?

1,5 yıllık ilişkim vardı ikimizde gayet ciddiydik birbirimizi istiyorduk ailemle tanıştı ben onun ailesiyle tanıştım. Artık ailelerinde tanışmasını istiyordu babama söylememi istiyordu. Söyledim babamdan haber geldi gelsinler dedi. Bende ona yazdım bu haberi haberş aldıktan sonra ailesine falan demiş bende merak ettiğim için wp üzerinden sordum cevap vermedi aradım müsait olmadığını söyledi nekonuştuğumuzu merak ettim söyler misin dedim sonra konuşuruz dedi. Tekrar aradım bana dediki babana söyle dediğim bi hataydı aileler işin içine girince netleşir zamnettim dedi. Konuştuk neden böyle yaptığını içimde benimde bilmediğim şey var neolduğunu bilmiyorum seninle ilgile değil dedi. Uzak mesafe ilişkisi olduğumuz için haftaya yanına gelip netleştirmemizi istedi
İlişkide ciddi olan biri sebep yokken neden böyle davranmaya başladı?
Cevapla