ՏҽӀɑʍՏ ❤️🔥
Sessiz sakin bir ilişki mi yoksa iki tutkulu insanın ufak çaplı depremlerle yürüttüğü bir aşk mı¿

Mıy mıy ilişkiler beni öldürüyor 😏
ՏҽӀɑʍՏ ❤️🔥
Sessiz sakin bir ilişki mi yoksa iki tutkulu insanın ufak çaplı depremlerle yürüttüğü bir aşk mı¿

Mıy mıy ilişkiler beni öldürüyor 😏
Herkes hayatında ne eksikse o tarz bir ilişki arar. Şahsen yorucu bir hayatım var. Çevremde drama ve entrika çok fazla, her an patlamaya hazır kavgalar var. O yüzden eve geldiğimde sarılıp birlikte dip dibe vakit geçirebileceğim sakin huzurlu bir ilişkim olsun isterdim.
Ya ben sana şöyle bir şey söyleyeyim şimdi ilişkide her zaman için kavga olması güzel bir şey değil belli bir zaman sonra yorucu olur aynı zamanda kalp kırıklıkları olur birbirine güvenmeme olur birbirine karşı soğukluk olur O yüzden her şey dengede olacak yeri geldiği zaman böyle tatlı kıskançlıklar ve kavgalar olacak yeri geldiği zaman da güzel vakitler geçirecek ama bunun dengesini iyi kurmak gerekiyor her dakika zıtlaşan kişilerle ilişki olmaz
Bana göre;Sürekli huzurun hüküm sürdüğü ilişkiler bir zaman sonra sıradanlaşıyor maalesef, bu yüzdendirki savunduğum düşünce ilişkide bireyler kendi fikirlerini söylemeli zıtlıklar olmalı önemli olan bunların olması değil, bunlar yaşanırken ortaya çıkan iletişimde kullanılan üslup.. bu sebeple kıyamet ara sıra kopmalı, tabi bir taraf o an kıyameti koparırken diğer tarafın dağ gibi durabilmesi
Bence ilişkide huzur çok çekici ama arada o küçük fırtınalar da olmasa aşk biraz tatsız kalıyor gibi çünkü o ufak gerilimler iki kişiyi birbirine daha çok bağlayıp hisleri tazeliyor yine de sürekli kavga istemem hem kalbim yorulur hem güveni zedeler ama dozunda yaşanan o kıyamet hissi var ya işte o aşkı daha canlı daha gerçek hissettiriyor.
Ahh bu tutku mu, huzur mu ikilemi! ❤️🔥 İkisinin arasında şairane bir denge yakalamak en güzeli bence. Ne o mıy mıy sakinlik bitsin enerjinizi, ne de sürekli fırtınalar yıpratsın sizi. Ufak kıyametler, duyguları tazeler ama aşkın sırrı huzurda. 🔥 Peki sen en son ne zaman bu yıldızlı gecelerde kalbini çarpıtan bir an yaşadın? 💫✨
Cevap
48Cevap
İlişkide her şey mübahtır 🤣 kavga olur yani normaldir sonsuz huzur dünyanın hiçbir yerinde yok ayrıca
Olmasın ya 😅 diğer hormonların gözü yaşlı kalmasın
Aynen moddan moda girelim öylesi güzel 😅
Hıhı 😍
Ara ara minik kavgalar aşkın tadı tuzu, kıyamet kadar büyük olması sıkıntı olur 😅
😅🤝 mesela yani
💜
Huzur bulduğum kişi ve ilişki çekicidir. Kavga kıyamet sevsemdim cehennemden çıkmaya çalışmazdım.
Kıyamet kopmadan tadı çıkmaz...😀
Vahşiii jdjd
Ağzından yine bal damlıyo.😀
Kabul edemem, senden bana sıra gelmiyo jdjd
Tabi iğnemle geziyorum.😀
Batıramaz kii 😃
Sadece Huzur isterim tabi ki de..
Sorunları çözmek için yapılan çatışma bir nebze olumlu ve mantıklı ama sırf can sıkıntısından illa bir sorun çıkarma çabasıysa yapılan kavga toksik bir ilişkiden başka bir şey değildir.
Bu genelde hayali dizilere , filmlere özentidir. djdj
Hııı tabii
Huzur çekicidir.
Kıyamet koptuğunda çok cazgırlaşıyorum ben. Geri adım atmadan ve laf esirgemeden ağzıma geleni ve aklımdan geçenleri söylediğim için geri dönüş olmuyor.
Aa sevgilin ne şanslı hsjd
Asıl sevgilim olduğu için ben çok şanslıyım. Başıma gelen en güzel şey :)
Mutluluklar 🍀
Teşekkürler efenim darısı başına 😅
🤫 belkiii..
Kim bilir 🤔😂
🤐🤐
Fazla huzur da iyi değil, batıyor çoğuna. Arada kaos çıkartıp terk ederim seni korkusunu salmak lazım demek ki
Kaybedince değer anlayanların ilacı bu olsa gerek
Kaybedince anlaşılan değer de öğğ
Katılıyore
Huzur önemlidir elbette ama arada tatlı kavgalar tuzu biberi olur işte ama tadını kaçırmamak lazım 3 dk yeterli kavga için 😂
Hee kronometre ile kavga ediliyor zaten
😅
Huzur seviyorum ama insanın canı arada kavga da çekiyo aldlsl adamla kavga edilmiyo ki mecburen huzurdan çatlıyorum sldlsld
Evet hep alttan alma beni dediğim bir ilişkim olmuştu :D
Tamam huzur falanda önemli. olsun tabii. ama ara sıra kıyamet kopmalı ya. durgunda tadı olmuyor , çekilmiyor jkhj
Ölüyorum resmen djd
Uzun ömür versin :d
Aminn mdjf
Kıyamette kopsun huzurda olsun. Cekicilik olmassada olmaz. hepsinin bir arada olması lazım
:) yes..
Çok huzur, çok sessizlik beni darlandırır 😄 azıcık gerilim lazım
Bendensin 😅🤝
Sürekli de cicim bicim, aman ağzımızın tadı bozulmasın da olmaz ki. Yani ne yalan söliyim, az bi kaos olmadan aşkın tuzu biberi eksik kalıyor sanki. Biraz delilik şart. Kalp atışı istiyosan o grafik inip çıkıcak 😄
Hep cenneti yaşayacak halimiz yok arada cehennemi tatmak lazım
+1
Huzurlu ilişki sevmiyorum tersi olunca da sıkılıyorum napacaz böyle
😕 ne istediğimizi bilmiyoruz ya biz sjdj
Kavga olmayan ilişkiler de çok sıkıcı be ekşın lazım biraz jdcx
Sıkıntı yoksa sıkıntı vardır djs
Ben huzur adamıyım.
Kıyamet (!) kopacaksa, hızlı trene bineriz en fazla. Ya da banci camping yaparız.
Yüreğe hüzün ve stres değil, tatlı adrenalin lazım.
Tat ve zevk öyle alınır.
İki güne bir biribimizi yemeliyiz yoksa tadı çıkmıyor 😀
Yes be djd
Huzur iyidir huzur. Huzurdan sıkılanın alnını karışlarım
Huzur isteyen huzurevine
Kavga mı istiyosun sen
Ahaha :D yooo
O zmana huzur evi şart değl 😁
Alakası yok, kavgasız ilişki mi olur
Çok nadir olabilir ve evet kavgasız da olur. Benim olmuştu...
Tuzsuz yemek gibi dkfj
Hiiçç alakası yok. Sen kaosdan mı besleniyosun sanki 😁🤔
Asıl bunun alakası yok jdjd
İlişki kavga etmek için değil huzur vermek için vardır. Kavgalar da seviyeliyse güzeldir. Şahsen ben bağır çağırdan hiç hoşlanmam ki zaten kimse bana bağıramaz. Neyse bu konu baya uzar 😊
Evet uzar.
😊👍🌸🌺
Çok uzun sürmeyecek ve gururu incitmeyecek tatlı tartışmalar olabilir. Hep Hümeyra sessiz gemi yaşayacak halimiz yok. 😅 Bu kıyamet ise olabilir. Arada Zeyna gibi olacak tabi kıyamet çıkaracak. 😀
Huzur en önemlisi ama arada çatırdamalar olmalıki kızışsın ortalık duygular güclenir. 😀
Bence de 😏
huzut önemli kıyamet kopup gönüller kırılınca hoş olmoor
Olur olur
Olmalııı
Etmeliyim yoksa anlamı kalmaz djd
😅😅
sen onu bırak da seni çevrede güldüren çok mu
O nasıl soru yaw
gülmeyi çok seven bi tipin varda
Evet nazar mı edeceksin
seni güldürenler bol olsun
Amin bilmukabele
maalesef benim gülüşüme nazar ettiler bilmukabele olamıyorum
Niye
galiba kendimi gülerken derin ve yakın hissettiklerimle konuşurken ciddiye almam ve duygularımla oynaya oynaya tüm neşemi almışlar gibi hissediyorum o sebeple karşımdaki gülen bir samimi bulamıyorum nedense
Ya aslında tartışmaların sebebine de bağlı tatli atışmalar ilişkiye canlılık katıyor bence iyi yönlü mu kötü yönlü mu olduğu anlaşılır zateen 🤸♀️
Ara sıra taşırmak lazım Ara sıcaktır
Bence bazen kavga etmek aşkın tadı tuzu yaa, her zaman her şey yolunda giderse de olmaz, arada bir tartışıp, az mesafeli olup birbirini özlemeli bir aşk olmalı bence 🔥🖤
Bile isteye kaos yaratan taraf ilişkiyi zedeler. Ha ama spontane gelişen tartışmalar tabiiki olur, normal. Ben huzurdan yanayım kadın.
Huzurlu bir ilişkiyi sürdürmek daha çekicidir, uzun süreli huzurda kalan ilişkilerde kolay kolay sönmez.
Ara ara vurdulu kırdılı olması lazım bir ilişkide hatunun delisi şart delilik olmadan tadı çıkmaz kdkd
Öyle saçma sapan zırt pırt ayrılanlar midemi bulandırıyor ama sevgilim hiç olmadı bilmiyorum sıkıcı mı daha güzel kaoslu mu
Ara ara kıyamet kopmalı 😅
Bi tutuşup sönmeliliii
Lilililili
Kapakta ki Kürtçe sözü beğendim
Zer mircan mircan mircann :D tak parmağını parmağıma
Huzurlu ilişki sürdürmek daha iyidir. Kavga gürültü olursa o ilişki yürümez araya soğukluk girer sevgi saygı kalmaz
Ufak tefek tartışmalar karşıtlaşmalar ilişkinin tuzu biberidir
Kavga gürültü sevmiyorum kalp kırıcıyım sonra düzeltemiyorum
Huzur kıymetlidir. Sürekli olan huzurun değeri ise pahalı biçilmezdir.
Ciddi bir çekim, bağ varsa kavgalarda sıkıntı yok bence.
Huzur gibisi yok, tek istediğim. Kıyamet sonunda kopacak zaten
Tutku önemli ama huzuru daha çok isterim kısaca sen de ne eksikse onu istersin
Seviyeli tartışmalar ilişkileri güçlendirir. Ama kesinlikle seviyeli olmalı küfür hakaret olmamalı
Huzuru kıyameti bilmem kaybetmekten korktuğum her fırtınada ağaca tutunurum.
Ay kıyamet mutlaka lazım ne o öyle sürekli iyimser takılmalar hiç benlik değil yaa.
Fazla kıyamet, birikip bir gün yıkıma sebep olur. Mümkün olduğunca huzur lütfen.
kıyamet kopmasın ya huzur iyidir. ama illaki insanoğlu kıyameti kopartacak bişey buluyor
Askta deprem olur önemli olan yıkıcı etkisi olmasin
Hep huzur da ilişkiyi tek düze kılar arada fırtına kopmali tabi tuz biberdir
İlişki tahterevalli gibidir ama bir tarafta fil diğer tarafta fare oturmamalı sgds
Kıyamet kopmasın da birbirine nota vermeler olsun öyle diyorum
Hiç tartışamadığınız bi ilişki huzur demek değildir. Ara ara tartışmalar olmalı ki karşında bir insan olduğunu anlayabilesin. Yoksa her şeye he he diyen biri olur karşında.
Huzurlu bir şekilde duygusal olarak birbirini tamamlayabilmek en mükemmeli bence
Kavgasız olmaz. Kavga olacak ki ardından tutku ile birleşim gelsin.
ara ara kıyamet kopması demek benim için toksikleşmiş ilişki demek. huzur çekicidir.
Huzur çok önemli. Arada kıyamet koparmadan tatlı atışmalar olabilir
Gamze Erçel sana benziyor
😂😂
Tuz ve biber olmadan olmaz cancağızım
Evet.
AŞKTA net inişler çıkışlar tatlı tatlı zıtlaşmalar olmalı , düz çizgi sıkar dalgalı yol devamını merak etmeni sağlar.
Çok azıcık kıyamet gerekli ateş sönmesin
Senle de kavga edilmez ki ahaha
Çok huzur bana batıyor🤓 ahahshahshsj
Bana da batıyor neyseki yalnız değilmişim jddj
Ya şakadan da olsa birbirine bulaşacaksın, kavga edeceksin. Ciddi kavgalar olmamak kaydıyla. O ne öyle polyanna gibi mıy mıy mıy.
Huzurlu iliskide huzur bulamam ben
Ne bulursun djd
Ne bulacagimi bilemem ne bulmayacagimi soyledim 😀
Biliyozz dkf
Kim kim biliyonuz kac kisi 😅
Ben keyfim ve kahyası hello
Muhteşem üçlü 😀
Sadece huzur olsun atraksiyona gerek yok
Ölmüşsünn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?