Bir erkek, kız kankası ile 7/24 konuşurken bir başka kıza "sana aşığım" dediğinde cidden aşık mıdır?

Bir erkek, kız kankası ile 7/24 konuşurken bir başka kıza "sana aşığım" dediğinde cidden aşık mıdır?
Güncellemeler
6 ay
Bence doğru değildir abi. İlla insan kız kankasına bir şeyler hisseder. İlla o kız onu bir noktasından kendisine çeker. Kandırmayın kendinizi, "normal" diyerek buna. Teşekkürler, süper soru içinde ayrıca 😇
Bir erkek, kız kankası ile 7/24 konuşurken bir başka kıza "sana aşığım" dediğinde cidden aşık mıdır?
Cevapla