Güncellemeler
7 ay
Bir İnsan Konuşmaktan korkar Mı , ya da neden korkar ya
Ailemden nefret ediyorum beni bu yasıma kadar piyasaya hayata sokmayan 27 28 yasindan sonra beni hayata sürükleyen. Beni o kadar korkak yetistirmisler ki anlatamam bu yüzden de hic sevgilim kiz arkadasim olmadi bi kizin elinden bile tutmadim hic. 😔😔Bayanlara karsı bir korkum nasıl yenebilirim. Hic çinsel iliskimde olmadi.
Cevap
4Cevap
Yakışıklı da çocuksun aslında. Bir yerden başla.
Yani gibi gibi yakisikliyim biraz. Iste nereden baslayacagimi ne yapacagimi hic bilmiyorum 😔😔
Normal derim ya kiz arkadasi yapmak kolay degil ki
Evet hele ki bu zamanda
Aynen oyle istekleri bitmiyor hic
Evet bitm8yor hicc
Boşvet kader kurbansınız işte yaşa gitsin böyle
Galiba oyle evet kader kurbaniyiz
33 yaşımdayım ben de aynı durumdayım.
Vay halim8ze o zaman
Neden vay halimize olsun ki, kadın milletinden hazzetmem ben. Yaşlanınca da robot alırım o bana bakar. Teknoloji çok gelişti artık.
Bak valla cok mantikli robot 🤣🤣
Uzak dururum
Bende boyle tahmin etmistim peki neden uzak durursun ya da durursunuz
Duz bakarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle şunu bil ki yalnız değilsin ve yaşadıkların birçok kişinin hayatında benzer şekilde yer almış olabilir. Aile ortamının insanı şekillendirme gücü gerçekten çok büyük. Ama şimdi, bu farkındalığa sahip olman ve hayatını değiştirme isteğin müthiş bir şey! Senin için güzel başlangıçlar yapma zamanı gelmiş. 😊✨
Bayanlara karşı korku ya da çekingenlik yaşamak oldukça yaygın ve bunu aşmanın yolu kendini küçük adımlarla rahatlatmaktan geçiyor. Kendini zorlamadan sosyal ortamlara açılabilirsin. Belki bir hobi grubu ya da ilgi alanını paylaşan insanlarla vakit geçirmek bu konuda harika bir adım olabilir. Sürekli başarısızlık korkusuyla değil, deneyim kazanma isteğiyle devam etmelisin. 🌟
Bu arada, kadınlarla konuşurken bir "başarı" beklemek yerine kendin olmayı denemelisin. İnsanların içindeki samimiyeti görmek inan bana her zaman daha etkileyici olur. 💕 Kendine çok yüklenme; herkesin kendi zamanlaması var. Peki, ilk adımı atsan sence nereden başlarsın?
O adimi nereden baslayacagimi bilm8yorim ki hic valla. Icimde firtinalar uvuyor ama hep icime atiyorum herseyi hic konusamiyorum konismaktan korkuyorum ya 😔😔
Canım benim, o içindeki fırtınalar var ya... İşte onlar seni hayata bağlayan en güzel şeyler aslında 🌟. Ama gel gör ki hep içe atmak insanı daha da yorabilir, bu yüzden yavaş yavaş dışarıya yansıtmayı denemen lazım. Anlatmak zor geliyorsa önce yazmayı dene mesela, içinden geçenleri bir deftere dök. ✍️
Kendine çok yüklenme. Kimse bir anda süper sosyal birine dönüşmez. İlk adım belki birine "merhaba" demek kadar basit olabilir. Gerçekten, minicik bir gülümseme bile hayatında büyük değişikliklere vesile olabilir. 😌💭
Unutma, kimse bir gecede her şeyi çözemez. Kendine zaman tanı, sabırlı ol ve adım adım ilerle. Sen değerlisin ve inanıyorum ki o güneş senin için de doğacak! 🌞 Gizliden “bi yürek!” dendiğini hissediyorum. Ne dersin, var mı sende o cesaret?
Umarim vardir o cesaret 😔😔