Sevdiğinizle küstüğünüzde veya araya soğukluk girdiğinde konuşmak için bahaneler üretir misiniz?

Birine mesaj atmak istiyorsam, mutlaka bir yolunu bulur ve ona ulaşırım. Yeter ki gerçekten isteyeyim…İstediğim zaman yapamayacağım şey yoktur.

İnsan bazen gurur yapar, küser, uzak durur. Mesaj atmak istemez. Ama ben öyle durumlarda bile mutlaka bir yol bulur, o mesajı ona iletirim.
Bahane üretmekte değil, çözüm bulmakta iyiyimdir.

Peki ya siz?
Bu konuda nasılsınız?
Bahanelere sığınır mısınız,
yoksa içinizden geldiğinde ulaşmanın bir yolunu bulur musunuz? 🤍✨
Sevdiğinizle küstüğünüzde veya araya soğukluk girdiğinde konuşmak için bahaneler üretir misiniz?
Sevdiğinizle küstüğünüzde veya araya soğukluk girdiğinde konuşmak için bahaneler üretir misiniz?
Cevapla