Evlenmeyi düşünüyor musun diye soranlara nasıl cevap veriyorsunuz?

Ben direkt "Alan olursa evleniriz" diyorum heheheheheh.

Şaka bir yana erkek olsam evliliği kolay kolay düşünmezdim. Çünkü şartlar erkekler açısından sıkıntılı bence. O yüzden verdiğim cevap çok anormal değil sanki.

Evlenmeyi düşünüyor musun diye soranlara nasıl cevap veriyorsunuz?
Cevapla