20 yaşına bastım hiç sevgilim olmadı hep reddedildim yani siz bile görseniz tipimi uzaklaşirsiniz napmam lazım?

Pisikolojim bozuldu artık sokakta çift görünce kriz geçiriyorum yanlizlik kafama tak ediyor çok sefer kız ortamım oldu iyi arkadaş olduk ileri gidemedik sokaga bile çıkasim gelmiyor
20 yaşına bastım hiç sevgilim olmadı hep reddedildim yani siz bile görseniz tipimi uzaklaşirsiniz napmam lazım?
Cevapla