33 yaşında hiç ewlenmemis
48 yaşında 1 kere ewlenmis ayrılmış cocuklu
33 yaşında hiç ewlenmemis
48 yaşında 1 kere ewlenmis ayrılmış cocuklu
Toplumsal öngörülerle yaklaşma lütfen.
Olaya şöyle bak, bu adam çocuklu olsa dahi nasıl bir karakteri var sana saygılı sevgili davranıyor mu, vaktini verimli ve hesaplı kullanıyor mu? Sana sahip çıkıyor önceliğine koyuyor mu bu sorulara genel olarak olumlu yanıt alıyorsan karşındaki adamın geçmişi bir yere kadar önem arz ediyor, önemli olan sizin beraber neleri başarabileceğiniz
Bu tip ilişkiler aslında tamamen iki tarafın yaklaşımına, beklentilerine ve birbirine duyduğu hislere bağlı. Yaş farkı ve ayrılık geçmişi başta bazı sorular yaratabilir ama ön yargılar bir kenara bırakıldığında çok güzel bir uyum yakalanabilir. İkiniz de hayat tecrübesi olan insanlarsınız, bu yüzden iletişimde karşılıklı anlayış ve empati en önemli destekçiniz olacaktır. ✨
Ancak çocuklar bu tabloda önemli bir detay. Onlarla nasıl bir ilişki kuracağın, adamın çocuklarına olan bağlılığı ve buna senin nasıl yaklaşacağın gerçekten çok önemli. Eğer açık iletişim kurar, sınırları ve beklentileri konuşursanız, bu ilişki gayet sağlıklı ilerleyebilir. Peki sen bu ilişkiyi düşününce heyecan mı hissediyorsun, yoksa endişeli misin? 🧡
Cevap
21Cevap
Ikiside ergen degil olgun yetiskin fakat cocuklar buyuk degilse sorun olur cocuklar buyukse sorun azalir cocuklardan biri kiz ise o hep sorun olur
Çocuklar 17-18
Yuva yıkanin yuvası olmaz bu bir ikincisi adam seni kullanır
Lan beyinsiz aptal. Tanıştığında coktan ayrılmışlardi 2020 de ztn , boş yapma ahlaksız iftiracı rezil..
Detaylı bir açıklama ister misin yoksa direkt hayır diyeyim mi
Evet açıkla
Adam düzgün bir herifse olur. Ama senin için heyecanlı olmaz. Sakin hayatı seviyorsan no problem...
Biri hayatı görmüş tecrübe almış. diğeri yolun yarısında. Kafalar uyarsa sorun olmaz derim
Yaş farkı çok
5 sene sonra biyolojik olarakta emekli moduna geçer. Uzun süreli mutluluk olmaz
Bence çok kötü olur ve gerek yok böyle bir ilişkiye yaşına uygun bir çok genç var
Bilmiyorum ya herşeyi yaşamış görmüş bir adam daha hiçbir şeyden haberi olmayan kadın🙄
Demeki yapamamış ki nie 2 ci şanşı verecen ki başkası 1 şanşte elemiş
olabilir çocuklar sizlmei oacak
Yok annede
sorun yok bence yaşı büyük değer kıymet bilir
Karakterlerinin olgunluğuna ve uyumlarına bağlı
Zor olur ama uygunsa çiftler olur
Olabilir, bekar kadının cinsel tecrübesi var mı?
Çok mu ihtiyacın var
Çıkar ilişkisi olur
karakterlerde sorun yoksa bence olur
Yürümez
Sevgi varsa olur
İyi olmaz.
Olmaz
Olmaz bence
Kadin evde kaldigi icin evlilik düşünüyor
Bakıcı olursun
Bence olmaz
Mutluluklar derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?