Kızlar, kız arkadaşımı bu çocuktan kıskanmakta haksız mıyım, abartıyor muyum?

Kız arkadaşımın okuldan çok samimi olduğu bir erkek arkadaşı var, kankası gibi yani. Çocuk gerçekten yakışıklı, cool bir tip ve açıkçası kıskanıyorum. Okulda zaten beraberler. Bazen okul çıkışında da kahve içip ders çalışıyorlar falan. Bu kadar çok görüşmesen o çocukla diyecek gibi oldum, sert tepki verdi ve o benim çok yakın bir arkadaşım, sevdiğim bir insan neden durup dururken görüşmeyim dedi. Fazla bir şey diyemedim. Kız arkadaşım çok güzel bir kız ve çocuğun onu fiziksel olarak beğendiğini hissedebiliyorum. Kız arkadaşım da bir kere lafın arasında bir şeyden bahsederken "yakışıklı çocuk" demişti onun için. Sizce haksız mıyım fikir verin lütfen?

Kızlar, kız arkadaşımı bu çocuktan kıskanmakta haksız mıyım, abartıyor muyum?
Cevapla