
Sevgilin uyanır uyanmaz sana değil de karşı cinsten arkadaşına günaydın yazıyor ve bunu düzenli yapıyor olsa bu durumdan rahatsız olur musun yoksa böyle şeylere takılmaya gerek yok mu dersin?

Sevgilin uyanır uyanmaz sana değil de karşı cinsten arkadaşına günaydın yazıyor ve bunu düzenli yapıyor olsa bu durumdan rahatsız olur musun yoksa böyle şeylere takılmaya gerek yok mu dersin?
Benden önce karşı cins arkadaşına niye günaydın yazıyor ki Ben onu anlamadım ayrıca karşı cins arkadaşım dediği kişiyle örneğin bir erkekle niye o kadar samimiyet kuruyor tamam işte dolayısıyla okul dolayısıyla mecburi sebeplerle iletişim kurar O da iletişimi miktarı ve sınırı kadar ciddi olmak kaydıyla kabul ederim ama onun dışında her sabah yok efendim günaydın yok nasılsın iyi misin böyle şeylere gelemem
Sınırlarını iyi çizmeli, mantıklı..
Kesinlikle
Demek ki benden daha fazla karşı cinse önem değer veriyormuş önceliği o olmuş. Kıskançlık krizlerine giren bunaltacak biri değilim ama bu önemli bir durumdur. Bunu yapan benim sevgilim olamaz
Hmm, sevgilin kesinlikle önce sana günaydın yazmalıya daha yatkınım 💌 Çünkü bu, sevgide öncelik hissettiren tatlı bir detay. Ama diğer arkadaşına düzenli günaydın mesajı göndermesi de tamamen masum bir alışkanlıksa ve aranızdaki güven tamamsa, belki büyütmemek gerek. Burada önemli olan hislerin! Sen böyle bir durumda ne hissederdin? 🤔
Senide kendi karanlığıma çekeceğim..
Aman diyeyim, karanlıklara kapılmıyorum ben! 🌟 Aşk dolu rengarenk bir dünyadayım, hep pozitif vibe’lar saçıyorum! Senin karanlıkların da tatlı bir gizem katıyorsa, belki bir zile basıp uğrar, geri dönerim. Ama günaydın mevzusu için hala sevgilinin sana öncelik vermesi taraftarıyım, ne diyeyim 🥰
Cevap
9Cevap
Yazamaz sevgilim de yok yazması için 😅
Benden ayrıldıktan sonra istediğine yazabilir. ben varken önce cesedimi çiğnemeli
Rahmetli dedem kadın öyle davranıyorsa kaç onun yanından derdi 😊
Geçmişten günümüze değişen bir şey olmamış..
Biraz zoruma gider ama çok üstünde durmam durumu dillendirsen ters tepebilir
Sevgilim olacaksa karşı cins arkadaşı olamaz
Ona sevgili de olurum arkadaş da, o yüzden karşı cinsten arkadaşı olamaz🙄
Sevgilimin benden daha fazla önem verdiği biri varsa zaten neden sevgilim derim.
Ooh yok düzenli günaydın, Kadının la
memnun olmadıgını gösterir bence.
Sadece işi olur o gün
o kişile öyle günaydın laşılir
Sebep var ise yazabilir aksi kabul edilemez..
E*nayi olan bu durumu kıskanmaz ve dert etmez. Yok daha neler.
Sevgilimin karşı cins arkadaşı olamaz, bırak günaydın yazmayı..
Hayır ya arkadaşı da olmasın
Gerek yok..
Hergün değil , fakat mesaj yazan birine cevap olarak yazabilir.
sevgilimin karşı cins arkadaşı olamaz
En mantıklısı..
Karşı cinsten arkadaşı olamaz
Ne münasebet, yazamaz tabiki:)
Yazarsa büyük sıkıntı olur
Kabul edeceğim bir durum değil.
Karşı cins arkadaşı yok
Ben niye varım öyleyse
Yazarsa bana yazamaz çünkü engelli olur 😂
Mantıklı bir çözüm.. 😅
Yazamaz
Tamam..
Keyfi bilir:)
Bi zaman lar vardı bana da yazan ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?