Aşık olduğum kızın benim her yaptığım jeste olumlu güzel tepki verip bir anda iletişimi kesmesi?

Yakın arkadaşıma uzun bir süredir aşığım. İletişimimiz bir süre güzel giderken yeri geliyor bir anda modum düşük diyip iletişimi kesiyor. Hatta yeri geldi bir mesajıma 1 ay sonra geri döndü sorunca da herkese karşı öyleyim sorun sende değil bende diyor. İşine geldiği zamanlar böyle yapıyor yanii. bugün buluşacaktık telefonu meşgule atıp sonra arayacam dedi aramadı. Ne yapmaya çalışıyor?

Aşık olduğum kızın benim her yaptığım jeste olumlu güzel tepki verip bir anda iletişimi kesmesi?
Cevapla