Benim bir kız arkadaşım evlendi de, kocası çok çirkin ya, bunu nasıl kabul ettiğini anlamyorum?

Senelerdir birlikteydiler bu arada ama kendisi de mesela begenmemisti ilk, yine de birlikteydi, ve evliliğe kadar getirmesi şaşrttı beni, hani kız da müthiş güzel değil ama evlendiği gerçekten yani tuhaf ya, erkeksi bı tipi de yok, ben anlamyorum, bazı kadınlar sırf yalnız kalmamak için niye bunu hazmediyor

Güncellemeler
7 ay
aşk filan hikaye ya boşta kalmamak için bulmuşken birini hazmediyorlar bence
Güncellemeler
7 ay
ya bekle be bacım belki düzgün bir tip bulursun, insan kendi hayatını böyle çirkin erkeklere neden harcar ya sırf yaşm geldi cart curt diye. kızı akıllı sanıyordum ama şahsen gözümden düştü kendisi de
Benim bir kız arkadaşım evlendi de, kocası çok çirkin ya, bunu nasıl kabul ettiğini anlamyorum?
Cevapla