Erkeklerin ve kızların ilişkiler hakkında anlamadığı şeyleri yazar mısın?

İlk ben başlıyorum..

erkeklerin anlamadığı şu, kızlar ilginin, çabanın, sevginin ve daha fazlasının sevdikleri erkekler tarafından gelmesini bekler ve isterler bu sevmedikleri erkekler tarafından gelirse soğuk yaparlar ve net bir şekilde istemediğini söylerler (kötü niyetli olanlar) bu durumu kullanır. Sevdiği erkek tarafından bu yapıldıysa çoğu zaman misliyle fazlasını yaparak (içinden gelerek) karşılık verirler. :)

Erkeklerin ve kızların ilişkiler hakkında anlamadığı şeyleri yazar mısın?
Cevapla