Sevgilim ile en yakin arkadasim arasinda kaldim napmam gerek?

Bi arkadasim var iyi bir dostlugumuz vardi. 2 sene once sevgilisinin kuzenleri ile yakinlasip beni sildi numarami vs. Yaklasik 1 ay önce özür diledi geldi. kizlar onu silince yanlizliktan geldi daha dogrusu. Bu arkadasim onune gelenle flortlesip engelleyen biri. Carsamba ogleni biriyle tanisti persembe ogleni engelledi. Cocuk bana yazdi biraz konuştuk baristirmak icin 2.5 saatlik yol gittim 2 kere, cicek vs getirttik. Daha 1 gun konustular ama hani kendini iyi aile kizi diye anlatmis cocukta böyle kiz bulamam diye yazdi ama sevgili olmadilar kiz bana exim degil sohbet ettik sadece diyodu bende cocuga uzuldum hicbir flortune demem ama istediginde yaz dertleselim yoluna bak dedim ha bide kiz arkadaşım cicegi verimce bunu napayim biyerine soksun dedi. Zamanla cocukla qyni hobilerimiz oldugunu fark ettik ve sohbet ederken hoslantilar basladi ve dun bana hoslandigini dedi bende dogru olmaz vs dedim ama genede gönlüm var yalan yok cocuk kizi engellemis bende hesaptaki erkekleri çıkardım dogru olmaz diye. Kiza knk ben bunla basladim konusmaya haberin olsun dedim bana exim o haberin var mı dedi bende ona hani exin degildi dedim ben cocukla konusunca kiymete bindirdi ve bana cocugu sorup durmaya basladi niye engelledi falan dedi bende bilmiyorum dedim bana yaptigin hos degil dedi bende ona exim degil diyip ben konusinca exim diye sahiplenmen de hos degil en basta uyarsaydin dedim oda konusmayak ya biz dedi bende kendine yakışanı yaptin sen bilirsin dedim. Cocuk seviyo bende seviyorum ve bana en basta olmadan once o kiz seni kullaniyo sevmiyo dikkat et demisti ve ben birj tarafindan sevilince uzaklasiyo gibi hissediyorum napmam lazim. Ha bide arkadasimin amaci cocukla konusup buluşalım diyip ekip engelleyip dalga gecmekti.
Sevgilim ile en yakin arkadasim arasinda kaldim napmam gerek?
Cevapla