Neden bir erkek kendinden küçük kıza bakar?(Yaş farkı 6)?

Sosyal medyadan tanıştığım biri vae aynı şehirdeyiz ama ben üni öğrencisiyim oysa sadece belli bir süreliğine bu şehirde yaşıyor. İşi vae ve çok yoğun çalışıyor ve bana yürüyen kişi de o olmasına rağmen mesajlarıma geç cevap veriyor. Başta meşgul olmasını anladım ama sonra şunu fark ettim ben story atınca storyme bakıp ne kadar tatlısın diyor yorumda bulunuyor falan hemen sonra mesajıma bakıyor ya da sinirli olduğum bir andaki mesajıma hızlı bakıp diğerlerine saatler sonra bakıyor bu durumdan çok sıkıldım bir taraftan da anlamıyorum beni güzel mi buluyor yoksa ayıp olmasın diye mi tatlı diyor madem beni istemiyor o zaman neden seni kaybetmek istemiyorum sen sorun ediyorsan düzeltirim diyip yine de geç bakıyor? Her sabah günaydın mesajını gerçekten sabah atıyor ama düzenli bir konuşma asla aramızda geçmiyor. Sizce neden böyle davranıyor kendisinden 6 yaş küçüğüm diye mi ve çok alakasız bir şekilde konuhu bazen evliliğe getirip seni isticem diyor benim mezun olmama daha var ve kendisi çocuk ve eş istediğini sosyal medyada fazlaosyla yansıyan biri
Neden bir erkek kendinden küçük kıza bakar?(Yaş farkı 6)?
Cevapla