Kızlar o kadar basitleşti ki artık yalnızım diyen erkeğe hiçbir kız inanmıyor neden?

Çoğu kızı tavlamak kolay olunca, çoğu kızın erkek geçmişi kalabalık olunca demek ki sevgili yapamıyorum diyen erkekleri inandırıcı bulmuyorlar kişi kendinden bilir işi eline kız eli değmeyen hiç sevgili yapmamış erkek sayısı böyle kız sayısını en az 20 ye katlar sizin erkeklere düşkün olduğunuz kadar biz kızlara düşkün değiliz dünya tersine dönmüş şurada her gün ilk adımı atmalı mıyım diyen kadınlar soru açıyor atın aq evlilik teklifi de yapın hatta o da ilk adım değil mi sonuçta...

Kızlar o kadar basitleşti ki artık yalnızım diyen erkeğe hiçbir kız inanmıyor neden?
Cevapla