Sensiz yapamıyorum geri dön diyen birini şans verir miyim yaşadığım olaya bağlı eğer aldatma ihanet kandırma veya duygularımı hiçe sayma programı kırma gibi bir durum söz konusu ise geri dönmem ama ufak tefek kavgalarda sürekli zaten ayrılık konuşuluyorsa onu da istemem yani duruma göre değişir diyebilirim her dön diyene dönülmez
Öyle olsa bile ki zaten öyledir bana saplantılı manyak ben istemiyorum ne dönmesi nasıl kurtuldım diye düşünüyorum Allaha şükrediyorum arrık peşimi bırkasın nolur yeter artık rahatsız oluyorum yani kimse bnei anlamıyor ama gerçekten sevmediğin biriis tarafından sevilmek en büyğk azap ve hayatımda hiçkimse yokkken de öyleydi olduğunda da bence tamamen peşimi bırakması gerekiyor bu hem bana hem karşımdaki kişiye saygısızlık
Kendini bu seviyeye çeken insanları hiç anlamadım anlamıyorum da. En nefret ettiğim tip. Bırak gitsin sal abicim sana bi değer katamayacak oluşu gidişi gitmeyi seçmesi kendine yararı olmayacak olan sana ne verebilir o yüzden en en son kafaya takılacak durum
Yok kesinlikle yok mümkün değil başkaları için beni bırakacak sonra başkalarının umursamayacak sonra bana geri dönecek yak abi bizim s******* öyle bir şey yok
Bu durumu şöyle bir analiz edelim: Eğer bu sözler gerçekten içten geliyorsa ve hatalarının farkındaysa, belki bir şans düşünülebilir. Ama sırf yalnız kaldığı için mi, yoksa gerçekten seni kaybetmek istemediği için mi bunu söylüyor? İşte burası önemli. Hislerini ve niyetini iyi analiz et; acele karar verme. 🌧️ Peki sen ne hissediyorsun, istemeyen sensiz kalamasın mı? 😏