Güncellemeler
7 ay
Bir erkekle sevgili olmayı tercih ediyorsa ölürken de ağlamasın sonuç olarak başına ne geleceği başında belli bütün kadın erkek ilişkilerinde ayrılıklar ölümle biter herkes hak ettiğini bulur yaşar
Güncellemeler
7 ay
Başınıza kötü bişey geldiğinde başka erkeğe yamanirsiniz korunmak için ama onuda terkedince oda sizi öldürecek sizin kaderiniz kadın erkek ilişkisinde değişmez sonu hep mezarlık sizinkinin bütün kadınlar o sebeple öldürüldu benim sevdiğim erkek bana zarar vermez diyenler hep kara toprak üzülmüyorum tercih değil erkekler aptallık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
sen ne diyorsun ne saçmalıyorsun ya
Valla hiç acimiyorum
hahaha komiksin başına böyle bir şey geldiğinde anlarsın
Bir gram bile acimiyorum ben canım değilim erkeklerle sevgili olacak kadar aptal olanlar düşünsün
Zira problemli hastalıklı şantajcı tehdit ci sinitli kadınların arkasından salayan size küfür hakaret eden bir cinsiyetle aşk yasiyosaniz bir sonucu olduğunda aglamami bekleme akıllı kadın olmuyosabniz yardımda istemeyin zira size kimse yardım etmez bir canınız var iyi değerlendirin kedi değilsiniz
Su testisi su yolunda kırılır demişler bir gün bile huzurunuz yok erkek sevgilisi olanlara aciyorum hicmi kadın programı haberler izlemiyosunuz hiç beklemediği efendi uslu zannettiklerin ne cinayetler işliyor valla acimiyorum bir kadın hangi kadın olursa olsun hasta değilse kafadan erkeklerin ne mal olduğunu bilirler işlerine gelmedimi sizi keserler iyi göründükleri ne aldanma
Hangi erkek olursa olsun hangi ülkede olursa olsun türk olsun başka ırk olsun erkeğin tabiatında hepsinde sinir var katil olma potansiyeli var bir erkekten kaçıp başkasına gidince sonunuz daha mı iyi oluyor erkeklerle sevgili olmayı tercih etmek tercih değil göz göre göre mezarlığı seçmek demek hangi erkek olduğu önemsiz hepsi aynı hepsi aynı değil diyen kızların hepsi şu an toprakta
Bunun üzerine yorum yapma çünkü birgün ölürsen uzulmeyecem ya da tehditle şantaja ugrarsan bırak bir erkekle sevgiili olmayı arkadaş olmak bile tehlikeli yatıp kalktiklari kadınların bedenlerini ifşa ediyolar fotoğrafını cekiyolar yedi cihana sergiliyolar boy boy açık seçik fotolarinizi ifsaliyolar ailenizle babaniza söylemekle tehdit ediyolar ailenizi tehdit ediyolar kizlar yüzünden aileleri ölüyor nelere sebebsiniz safi zararsiniz bazilariniz kizlar benim cinsimden olabilirsiniz ama bazilariniz hakediyor ormanlar kadın cesediyle dolu gidiyosunuz guveniyosunuz onlarda işi bitince öldürüyor terkedecegini anladimi yaşatmaz iki güzel lafa kaniyosunuz guveniyosunuz onlar köprüyü geçene kadar hayat tarzin erkeklerle sevgili olmaksa erken yaşta ölmek de kaçınılmaz son
Yok benim sevgilim yapmaz çok değişti akillandi bok yapmaz dünyadaki bütün erkek nüfusu bütün biyolojik olarak erkek doğan herkes kadınları öldürecek potansiyeldedir buna aglamayacaksin bu yola gidersen sapıklar ruhlarinda var taciz etmek kansizlar ben gördüm de siz de görürseniz geç kalacaksınız akılları bitek o iğrenç organlarında penis. lerinde biraz uğraşıp çü. k alırsan parayla kizlar bile erkek oluyor akıllarını erkekler sapık organlarıyla bozmuslar bir organlarına sahip çıkıp insan gibi yaşayamiyolar yolda kadın görünce hayvan gibi suzmeler kadınları zorlamalar kadınları taciz etmeler sözlü fiziksel yazisal sosyal medyada mesaj atmalar aramalar istek atmalar organ resmi yollamalar ergen ergen ağzı küfür dolu mafyatik asalak eroinci bilmem ne tipler sokakta kızlara askinti olmalar bunları erkeklik zannediyolar belli ama kadınlara o tip erkeklerin neler yapacağı belli dövecek sövecek gebertecek canım değilse her hareketinden belli ne gidiyonki gidiyosan da Çok yaşa banane niye aciyim
Pavyonda çalışan kadınların da uzun yaşamadığını dayak yediklerini zorla erkeklerin onları orada tuttuğunu ömür boyu hapisler orada kurtulamazlar o yolda ölürler guvenmesin gitmesin erkeklere banane gidiyosa umrumda mı banane hele erkeklerin bu kabadayı yol kesen kadın görünce korna çalan laf atanlari varya acaip tipler bunlar hapise atılmalı çıkmamalı bunları keseceksin organlarindan bakalım bidaha olacakmi taciz diye bişey
Bir kadına el kaldırmak dövmek erkeklik değildir korkaksa yapar çünkü tatmin oluyor erkek olduğunu hissediyor kadın korkunca hoşuna gidiyor güçlüyum sanıyor tehdit ediyor zorluyor ısrarla arıyor kapıya gelip yalvarıyor kadında yanlız kalıyor ama kimseye yalvarmiyor erkekler çok aciz varliklar yanlız kalsan ömür boyu kadınsız kalsan bile bir kadını taciz etme şerefsiz ama yok bitanecik organları sadece sapikliga calisiyor pislikler
Erkekleri hiç sevmiyorum erkekleri seven kadınlarada acimiyorum bir kadın olarak madem seviyosun öl kendi secimi özgürlüğü özgürüz diyolar ya her özgürlüğün bir ölüm gibi sonuçları var