Arkadaşlar arkadaşlık ilişkileriniz nasıl hepiniz cevap verir misiniz merak ediyorum çünkü?

%100 anlasildigimi çok az hissediyorum ben. Suanki arkadaş çevrem ile mesela %50 anlaştığımı hissediyorim kalbime dokunmayan eksik bir şeyler var ve bunun kokusu eninde sonunda çıksa da onlardan başka kimsem de yok maalesef şu an. %100 uyumlu hissettiğim onların da bana karşı öyle hissettiği insanlar ise teker teker çekti gitti hayatımdan bu nasıl bir şey böyle anlamadım 🙄

Arkadaşlar arkadaşlık ilişkileriniz nasıl hepiniz cevap verir misiniz merak ediyorum çünkü?
Cevapla