Erkekler neden sırayla eski sevgilisine döner biri olmazsa diğerine ulaşır? Saçma değilmi?

Garip değilmi kimi seviyo mesela geneli böyle neden yapıyolar birinden ayrılıyo hop eski sevgilisine yazar pas vermezse diğer ayrıldığına ulaşır hangi düşünce oluyo kafalarında hepsinimi seviyo amaç ne

Erkekler neden sırayla eski sevgilisine döner biri olmazsa diğerine ulaşır? Saçma değilmi?
Cevapla