Bir kadınla/ erkekle aynı yatağı paylaşması nasıl bir duygu, hiç rahatsızlık duyduğunuz oluyor mu özellikle evli çiftlere sorum?

Evli çiftler olarak aynı yatağı paylaşmak nasıl bir duygu? Hiç rahatsızlık duyduğunuz oluyor mu? Mesela ağız kokusu gaz çıkarma ter kokmak gibi durumlar oluyor mu ve bunlardan dolayı ayrı yattığınız oluyor mu yoksa herşeye rağmen birlikte uyumak mı diyorsunuz ve nasıl bir duygu bu?

Bir kadınla/ erkekle aynı yatağı paylaşması nasıl bir duygu, hiç rahatsızlık duyduğunuz oluyor mu özellikle evli çiftlere sorum?
Cevapla