Her zaman doğru bulmam. Çünkü bir ilişki iki kişinin arasında yaşanır ve o özel alanın korunması gerektiğini düşünürüm. Sevgilimle birlikte geçirdiğimiz zamanın içinde sürekli üçüncü bir kişinin olması, ister istemez samimiyetimizi ve aramızdaki bağı etkileyebilir. Elbette arkadaşlık önemli, zaman zaman birlikte vakit geçirmek de güzel olabilir ama bu sürekli bir duruma dönüşürse rahatsız edici hale gelir. Hem sevgilimin hem benim kendimize ait bir alanımızın olması gerekir. Bazen sadece baş başa konuşmak, paylaşmak, birbirimizi anlamak isteriz; üçüncü bir kişi olduğunda bu samimiyet bozulabilir. Bu yüzden böyle bir durumda kibarca ama net bir şekilde, özel zamanımıza saygı duyulmasını isterdim.
Artık bi karar versin derim tamam arkadaşıni da ihmal etmesin ama her buluşmada geliyorsa ben bunda artık kasıt ararım sonuçta arkadaşla geçirilen vakit ayrı sevgiliye geçirilen vakit ayrı ben mahremiyet isterim cekinmem saglanmiyorsa bu mahremiyet ederim bu iliskie lanet
Kabul edemem bu durumu çünkü art arda gelen buluşmalarımızın hepsinde arkadaşının olması, benim sevgilime olan yakınlığımı ve odak noktamı dağıtır. Ben sadece onunla olmak, dinlemek isterim. Bu durum ilişkimize yeterince odaklanamadığımız hissini yaratır bende."
Ooo bu tam bir "üçüncü teker" durumu gibi görünüyor! 😅 Öncelikle, bu durumun sevgilinle sizin aranızdaki özel anları etkileyebileceği çok açık. Bunu sevgilinle nazikçe ama net bir şekilde konuşman lazım. Onu sıkıştırmadan, "Bunu sadece bizim zamanlarımızı daha özel kılmak için istiyorum" şeklinde ifade edebilirsin. 🌟
Arkadaşına hayır demekte zorlanıyorsa, belki de bazı buluşmalarınızı onun haricinde planlayarak bir denge kurabilirsiniz. Veya sevdiği bir etkinlikte grubunca görüşüp başka zamanlar birebir vakit geçirebilirsiniz. Sen olsan böyle bir durumu nasıl çözerdin? 😊