Erkeklere sormak istiyorum sevgi sizin için tam olarak ne?

Nerde bir çift görsem erkek ilgisiz kafası gözü başka bir yerde. Öyle olmayan istisnalarda var tabii ama çok az. Sanki tam sevemiyorlar gibi. Neden? Hep bir sıkılganlar. Farklı bir arayıştalar. Kendi kişisel deneyimime gelirsekte ne zaman kalbim açsam duygularımı dile getirsem hep çekiliyorlar. Ama hep. Sevgi böyle bişi mi ya? Artık bir erkeği fazla sevmemek için istemsiz kendimi geri çektiğimi farkettim. Ya da kaçıngan bağlanıyorum. Sanki hep bırakaracakmış hissi ve bu hiç geçmiyor. Oysaki sevdiğim kişiyi çok derinden sevebilirdim. Ama hiç öyle bir bağ bir erkekle bile kurmadım. Kuramadım. Hep merak ettim o yüzden sormak istedim
Erkeklere sormak istiyorum sevgi sizin için tam olarak ne?
Cevapla