Birisi bana aşık oldu diye ben de ona aşık olmak zorunda mıyım illa?

Birisi bana aşık oldu diye ben de ona aşık olmak zorunda mıyım illa?
Güncellemeler
7 ay
Teşekkürler, süper soru olduk 💖
Birisi bana aşık oldu diye ben de ona aşık olmak zorunda mıyım illa?
Cevapla