Çok uzuluyorum gelmiyor okula 2gunde okula gelecek gelmiyor dua edermisiniz çok ozledim resimleride yetmiyor artık
çok seviyorum
çok seviyorum
kardeşim belki okul değiştirmiştir.. ben bu sene yatay geçiş ile üniversitemi değiştirdim mesela o da ya liseyi değiştirmiştir ya da üniversiteyi orasını bilmem ama ben liseyi de değiştirmiş biri olarak her türlü sonuca hazırlıklı ol derim..
Hayır ya kardeşi bu okulda listede kayıtı var gitmedi sordum Müdür yardımcısına gidenlerin listeden hemen adı siliniyor mu diye sordum evet dedi oyle olsa silinirdi listeden
Teşekkür ediyorum inşallah okula gelir
Gelmedi yine okula
Okula gitmiyooruuum, beni seven biri olduğunu tahmin ettiğim biri vaar, fotoğraflar mı :( tüüüh la buradan kaybettik :(
Valla nedenini bilmiyorum ama edicem gerçekten :D sende benim için dua et de sevgilimle aramız düzelsin. s
Bende dua ederim çok üzülüyorum artık gelsin okula
hiç konuşmadınız mı önceden? az bir konuşma geçtiyse aranızda mesaj falan at istersen göremedim seni okulda falan diye
Konuştuk ama sonuç tatsızdı
kavga mı ettiniz? sen yine de istersen mesaj at
Gelmedi okula bugün
Cevap
6Cevap
inşallah sevdiği çocuk okula gelmez amin
Deme öyle çok seviyorum resimleri yetmiyor gözlerimi doldurma benim
zaten benim duam kabul olmaz merak etme rahatla :D
Olsun tutacağı falan olur
yok merak etme bişey olmaz
Gelmedi yine okula
dualarımızı onamı harcayalım sende ya
Olsun etme zaten senin duan şu dakikadan sonra geçerli olmaz
neden gecerlı olmasın yarın gelmezse bana yaz bır dua edeyım salı gunu karsında
Haftanın iki günü okula gelmesi gerekiyor önada gelmiyor
adını bana soyle ben getırtırım gızlı guclerım var
Gelmedi okula bugünde
Tanisiyormusunuz onunla neden sormuyorsun kendisine platonikmi
Tanışıyoruz ama tartışmıştık geçen sene
Gecen senenin ustune cok gecti bence o baska okulda arastirdinmi peki
Kardeşi bu okulda listede adı var mudur yardımcısına sordum 12lerden giden var mı diye yok dedi birde okuldan giden kişilerin listede hemen adı siliniyor mu dedim evet dedi
günah günah bide dua et diyorsun
Neresi günah ya
sevgilin olması günah
sevgilim değil diceksin
hayal etmende günah olabilir :D
La serefsizim edicem ha ilk defa artik nedense
Hasta mı?
Hayır gelmiyor okula 2. dönemin basından beri gelmiyor
Universte de ozaman
Lise sonda
söyle bırakmasın.
Bırakmıyor zaten hem bıraksa bile nasıl söyleyeceğim ya
Bilmiyorum.
Bırakmadı okulu
Tamam.
Gelmedi okula bugun kardeşi geldi o gelmedi
Vay arkadaş yaa.. Git evine konuş ozaman.
Bugun geldi 2 dk görebildim ama
Tamam yarında yaz. Sende olmasan yazan yok. :D
Yine gelmedi yine gelmeyecek haftaya falan sınavlar başlıyor gelir artık
sarına yavru ağzı olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar