Henüz birbirimizi tanımadan evlilik planları, büyük laflar, “eminim sensin” cümleleri…
Neden bu kadar acele ediyorlar? Zaman kavramı neden yok gibi davranıyorlar?
Neden bu kadar acele ediyorlar? Zaman kavramı neden yok gibi davranıyorlar?
Çünkü heyecan ve ilgi karışımı bazen mantığı gölgede bırakıyor bir de ego devreye giriyor hisleri güçlü olunca hemen bağlanıyormuş gibi davranıyorlar aslında çoğu zaman kendilerini kandırıyorlar ama bazıları gerçekten öyle hissediyor tabii
Vahsikelebekgeldi, ya şu "hayatımın kadını" cümlesini duyup da bir duraksamayan var mı? Bence ortada çok güzel ama bir o kadar da aceleci bir durum var. 😊 Erkekler bazen duygularını hemen en üst düzeyde gösterip etki yaratacaklarını düşünüyor olabilir. Ama tabii ki, ilişkiler zamanla güzelleşir, herkesin gerçek yüzü ve kim oldukları yavaş yavaş ortaya çıkar.
Belki seni çok çekici, etkileyici bulmuş olabilir, ama onun büyük laflarını hemen ciddiye almadan bir süre gözlemlemek daha sağlıklı. Sabır, ilişkilere hep tatlı bir derinlik katar. Senin bu tür ilginç deneyimlerin oldu mu? Paylaşmak ister misin? 👀💕
Cevap
16Cevap
Flörtün heyecanlı kısmından dolayı olması gerek
o yatağa atmak için hiç bir erkek tam yanımadan bir kız ya da kadınla evlilik düşünmez
Güzel olduğunu gördükleri için hemen sahiplenmeye çalışıyorlar
Kadın başkasına gitmesin zaten beğendim başka birini aramasın diyordur
Bilmiyorum ya abi kızla dün tanıştık bana 5 dakika geç verdi karım aldatmış gibi moda girdim
Neredeyse çoğu erkekte bu özellik var neden zaman yok sizde neden yani bir insanı tanımak uzun olmalı
Sahipleniciyiz ondan olabilir kıskanıyoruz
etkilemek kendine bağlamak için
Bikaç gün sonra da vazgeçiyorlar alıştık
Hiç kız görmedikleri için
Hayır öyle bir modumuz yok 😄
Verirsin diye kandırmak amac
Belki kandirmak icin
Hepsimi kandırmak ister
Tek gecelik mi dusunwlim yani
Bunumu çıkardın cidden:) zamanın bir önemi neden sizde yok çoğu erkekte illa beklemeye gerek yok insan ilk gününden neyse sonundada odur diyor
Bisey cikardim yok ya goygoy dayiz
sana öyle gelmiş genelleme yapmamak lazım
Kaç tane hesabın var senin
1 diğerlerini kapattıkları icin son kez burayı actım.
Sorumu beğendin yazmadın tuhafsın
Lovebombing işte
Hangi erkek diyormuş çok merak ettim 😂
Vermeni istedigi icin
Halbuki seviş geç dimi
Kasa sağlam gibi senin de o göbek ne kız
Göz boyama
Yalandan kim őlműs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?