Flörte sosyal gozukmek icin deli gibi salliyor musunuz sizde?

Ya ben 31 yasinda bekar bir kadinim. Arkadas cevrem kalmadi denecek kadar az... herkes evlendi, barklandi yurt diisna tasinan oldu irtibat koptu.

Hafta sonu tek basima gidiyom geziyom her yeri. Yani arkadaslar cagiriyoe canim bir kahve icmeye gidiyooom, cluba gidiyoooom cart curt bir kulturum yok. Ben hep tek geziyorum ama yarin obur gun "senin arkadasin bile yok, sevmiyor seni kimse" demesin diye arkadasim varmis gibi salliyorum

Flörte sosyal gozukmek icin deli gibi salliyor musunuz sizde?
Cevapla