Adam bana sadece geceleri yaziyor, gündüz ses yok. Ne anlamaliyim?

Bir ay gibi bir süredir telefon ile iletisim kurmaya başladik gündüz tık yok adamda. hoşvekafadengi olduğumu söyledi.
Adam bana sadece geceleri yaziyor, gündüz ses yok. Ne anlamaliyim?
Cevapla