Beni erkek hocamızdan bile kıskandi ve rezil etti ayrılmalı mıyım?

Sevgilimle aynı zamanda kaydımızı yakın bir okula aldırdık fakat burada Mustafa diye bir hocamız var sevgilimi hiç sevmedi geldiği günden beri kötü davranıyo ve sınıftaki herkes de Mustafa hocayı çok sevdiği için sevgilim hocaya karşılık verince hocadan yana oluyolar bu nedenle siniftakilerle de iyice uzaklaştık daha çok onlar bizi disladi ben biraz konuşuyorum gerçi o kadar. Hoca bana karşı kötü değil ama sevgilim abartiyo bana kuzum diyo hoca diye sinirleniyo hocanın benimle konuşmasını istemiyo ona göre hoca sınıftaki kızlara karşı ve ona yalakalık yapanlara karşı iyiymiş böyle bir şey mümkün değil kafanda kuruyosun dedim geçen gün hocaya benim sevgilime tatlım deme lan dedi ama hoca bence sadece Babacan davranıyor o kadar, ne yapıcam biliyorum beni rezil ediyor.

Beni erkek hocamızdan bile kıskandi ve rezil etti ayrılmalı mıyım?
Cevapla