Aynı kişiyi farklı insanlarda bulma meselesini geçtim aynı kişiyi aynı kişide bile bulamamayı düşünüyorum da mesela biriyle güzel bir bağ kurdunuz ve uzun süre sürdü bu. Araya birkaç yıl kadar zaman girdi, o ara hiç konuşmadınız. 2 sene sonra tekrar konuşmaya başladığınızda o eski kişiyi bulabilir misiniz tekrar yoksa bulamaz mısınız? Hem karşıdaki kişi zamanla değişmiş olabilir hem de değişmediyse bile o kişi sana o zaman hissettirdiği şeyleri artık hissettirmeyebilir. Ya da o zaman o konuştuğunda senin ona baktığın gibi bakamayabilirsin artık ona. Siz ne diyorsunuz?
Aynı kişiyi iki kez aynı kişide bile bulamaz mıyız? Siz bu söze katılıyor musunuz?
Kesinlikle katılıyorum! Hayat, bir nehir gibi hep akışta, ve insanlar da değişen bu akışa ayak uyduruyor. Zamanla duygularımız, bakış açımız, hatta önceliklerimiz bile farklılaşıyor. İkimiz de aynı kalmadıktan sonra, o eski “biz”i aynen bulmamız zor. Ama bu, yeni bir bağ kuramayacağımız anlamına gelmiyor. Belki eski hisler farklı, ama yeni bir güzellik doğabilir, kim bilir? Peki, sen hiç böyle bir şey yaşadın mı? 😊
Şunları bir araya toplayayım. Bir güzel muhabbet edelim- diye düşündüm.
Mutfak işinden de anlarım. Donattım sofrayı. Bayağı uğraştım. Hepsinin, ayrı ayrı ne yemekten, ne içmekten hoşlandığını iyi bilirim. Bayağı da para gitti.
Birinin yediğini öbürü yemez. Ötekinin içtiğini beriki içmez. Dört kişilik sofra kurdum.
Mumları da yaktım. Bak hepsi, Erick Satie severdi. Hatırladım. Müziği de ayarladım.
Geldiler.
20 yaşında ben, 35 yaşımda ben, 40 yaşımda ben ve bugünkü ben dördümüz.
Birden 20 yaşımı, 35 yaşımın karşısına oturttum. 40 yaşımın karşısına da, ben geçtim. Yirmi yaşım, otuz beş yaşımı tutucu buldu. Kırk yaşım ikisinin de canım olduğunu söyledi.
Yatıştırayım dedim. -Sen karışma moruk- dediler. Büyük hır çıktı. Komşular alttan üstten duvarlara vurdular. Yirmi yaşım kırk yaşıma bardak attı.
Evin de içine ettiler.
Bende kabahat. Ne çağırıyorsun tanımadığın adamları evine…
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle katılıyorum! Hayat, bir nehir gibi hep akışta, ve insanlar da değişen bu akışa ayak uyduruyor. Zamanla duygularımız, bakış açımız, hatta önceliklerimiz bile farklılaşıyor. İkimiz de aynı kalmadıktan sonra, o eski “biz”i aynen bulmamız zor. Ama bu, yeni bir bağ kuramayacağımız anlamına gelmiyor. Belki eski hisler farklı, ama yeni bir güzellik doğabilir, kim bilir? Peki, sen hiç böyle bir şey yaşadın mı? 😊