Aynı kişiyi iki kez aynı kişide bile bulamaz mıyız? Siz bu söze katılıyor musunuz?

Aynı kişiyi farklı insanlarda bulma meselesini geçtim aynı kişiyi aynı kişide bile bulamamayı düşünüyorum da mesela biriyle güzel bir bağ kurdunuz ve uzun süre sürdü bu. Araya birkaç yıl kadar zaman girdi, o ara hiç konuşmadınız. 2 sene sonra tekrar konuşmaya başladığınızda o eski kişiyi bulabilir misiniz tekrar yoksa bulamaz mısınız? Hem karşıdaki kişi zamanla değişmiş olabilir hem de değişmediyse bile o kişi sana o zaman hissettirdiği şeyleri artık hissettirmeyebilir. Ya da o zaman o konuştuğunda senin ona baktığın gibi bakamayabilirsin artık ona. Siz ne diyorsunuz?
Aynı kişiyi iki kez aynı kişide bile bulamaz mıyız? Siz bu söze katılıyor musunuz?
Aynı kişiyi iki kez aynı kişide bile bulamaz mıyız? Siz bu söze katılıyor musunuz?
Cevapla